poniedziałek, 9 września 2013

Magia cz 15


- A nie ładnie tak mówić , że jestem egoistą - zaczął ja przedrzeźniać.
- Nie przedrzeźniaj mnie.
- Dobrze kochanie- podszedł i ja pocałował.
- To ja was zostawię samych - zniknęła za drzwiami.
- A co jak nas zobaczą?.
- Wstydzisz się mnie?.
- Ale nie odpowiadaj mi pytaniem na pytanie - zrobiła zła minę.
- To będą o nas wiedzieć. Teraz ty mi odpowiedz na pytanie ?
- Troszeczkę.
- Wstydzisz się mnie? - powtórzył ze zdziwieniem.
- Żartowałam - pocałował go namiętnie.
Weszli do środka gdzie wszyscy siedzieli w salonie i rozmawiali.
- Alicja planujesz ślub? - zapytał Leon.
- ... - popatrzyła na Beatę zapytaniem o co chodzi , ona uśmiechnęła się - Ja ? Nie , a czemu pytasz?
- No jak jesteś z Maksem i się całujecie.
- Chcesz się już mnie pozbyć?
- Nie. Tylko taki zięć to skarb.
- Ale tato wiesz wolność jest lepsza. Nie muszę się tłumaczyć.
- Wyrywać facetów - dopowiedziała Beata.
- Właśnie- potwierdziła.
- Grabisz sobie kochana- wtrącił się Maks 
- Ale wiesz co siostra przynajmniej tato nie będzie go przesłuchiwał - zaczeli się wszyscy śmiać.
Do Alicji zadzwonił telefon. Szybko zakończyła rozmowę mówiąc "Zaraz będę"
- To ze szpitala muszę jechać 
- Ale ty nie masz dzisiaj dyżuru- powiedział Leon.
- Tak tylko obiecałam jednej pacjence , że będę jak będzie rodzić.
- Czekaj zawiozę Cię
Alicja i Maks byli w drodze do szpitala. Alicja szybko poszła do szatni przebrać się , a potem na blok Operacyjny. Za niecała godzinę było już po wszystkim. Pacjentka miała silna i zdrową córeczkę. Alicja weszła do pokoju lekarskiego i zobaczyła siedzącego rozmyślającego Maksa
- Maks 
- I jak ?
- Wszystko dobrze. 
- Jedziemy do domu ?
- Tak,jestem bardzo zmęczona. 
- To chodź - chwycił ją za rękę.
Byli już w drodze 
- Z tego wszystkiego zapomniałam kluczy , a oni już śpią.
- Nie ma sprawy przenocuję cię - uśmiechnął się - Chodź za to co mówiłaś dzisiaj to powinnaś dostać.
- Mam sie bać doktorze Keller?
- Oj tak - zaczeli się śmiać. 

Chcecie jeszcze jedną część za weekend ?? :D 





5 komentarzy: