poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Magia cz 10

Była już godzina 18. Alicja pomału wybudzała się ze krainy snów . Spojrzała na zegarek sprawdzając, która jest godzina. Chwyciła za telefon i napisała wiadomość do Maksa:
"Śpisz?". Nie musiała długo czekać i dostała odpowiedź. "Nie śpię już". " A pomożesz mi z przeprowadzką do taty". "Jak obiecałem to z przyjemnością. Będę za 30 minut". "Okej będę gotowa".
Ala od razu zabrała się za pakowanie rzeczy, Które przez ostatnie dni były jej potrzebne. 15 minut później była już spakowana i gotowa. Spojrzała w duże lustro, które wisiało na ścianie. Jej wygląd wyglądał jak nastraszony pajac. Szybko poszła do łazienki i ogarnęła swoje wygląd aby mogła wyjść do ludzi. Nim się obejrzała minęło drugie piętnaści minut. Gdy miała już wychodzić ktoś apukał do drzwi. Poszła otworzyć:
- O jesteś już- uśmiechnęła się- Wejdź.
- Gotowa?
- Oczywiście.
Maks podszedł do łóżka, gdzie stały dwie walizki z jej rzeczami. Zjechali windą na parter i udali się w stronę recepcji.
- Już zabiera panią narzeczony do siebie?- zapytała recepcjonistka.
Alicja i Maks spojrzeli na siebie uśmiechając się.
- Tak zabiera - potwierdziła.
Chwilę później Ala była już wymeldowana i szli w kierunku parkingu.
- Czy my wyglądamy jak narzeczeni?- zapytała Maksa.
- Pewnie tak. Tylko skąd jej to przyszło do głowy.
- Wyglądamy na zakochanych.
- A zakochałaś się we mnie?
- Nie zaprzeczę i nie potwierdzę.
Resztę drogi do domu Leona nie odzywali się do siebie. Byli już pod jego domem. Maks wyciągał walizki Alicji z bagażnika. Zapukali do drzwi.
- Wchodźcie, wchodźcie.
- Dawno tu nie byłam czuje moją ulubioną zapiekankę.
- Poprosiłem Sabinkę aby ugotowała dla Ciebie.
- Ooo kochany jesteś- pocałowała go.
- Ja będę już jechał.
- Nie mam mowy zostajesz z nami na kolację - zaprotestował Leon
- Nie masz innego wyjścia musisz zostać
- Dobrze
- To idźcie siadajcie
Kolacja minęła im w miłej atmosferze śmiejąc sie i rozmawiając o wszystkim.
- Beata z Michałem jutro wracają na stałe- powiedział Leon.

Przepraszam, że tak późno wstawiam opowiadanie ale nie miałam czasu. I w końcu po długiej przerwie wracają Lekarze . Będziecie oglądać o 22.30 na tvn player dzisiaj? Bo ja z pewnością i nie mogę się doczekać. Miłego oglądania wam życzę

10 komentarzy: